Shuuuliiiilooo

100 år efter så skriver jag äntligen ett inlägg haha!
Iaf har haft en soft dag, tränade på morgonen, sen blev jag bjuden på middag hos dragan och emmas mamma, där de blev oxfilé och massa gott, sedan lite träning igen och sedan gick vi och bowla, och ja, man kan iaf inte säga att de gick bra haha! fyfan,. fick även stryk av emma en gång, de var ju pinsamt, men sånt händer! har ju också dragit igång med gymmandet, huh vad träningsvärk jag har, har gjort upp schema och allt, tränar 5 dagar i veckan, 1-2 pass, tuuungt! Har även fått jobb nu, som försäljare, och nej inte jävla online, utan riktigt, med 16000-22000 i månaden, inge skit inte! Livet börjar gå uppåt nu, träningen, jobbet, musiken, ALLT går så mkt bättre, finally!! Iaf orkar inte skriva mer nu, kanske ska börja ta min tid att skriva inlägg och vara social på bloggen och lägga ut bra musik, men men, jobbar på ett mixtape nu också, kommer vid jul, kommer vara TUNGT TUNGT! just wait! iaf här har ni en bild 2 söta jävlar, Chaaaaoo!



Peace out!/ Daniiboy Aka T.R.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0