Trääning

Ja som varje 5 dagar i veckan har jag gymmat idag på morgonen,  lite mer än 2 timmars pass, körde axlar idag, typ mer än 10 olika övningar, de sköönt med träning, dock är inte träningsvärk på benen och låren de roligaste :P men de får man ta, iaf väntar på emma nu, hon och sandra har tydligen beställt pizza från ronyas, mmmmm! Sen blir de tvätt, söndag är alltid lika kul, ;P bara massa städ och tvätt men sånt är livet, vill ha sommar, vad fan är felet på sverige, var de här sommaren dom kunde erbjuda? shiit, det är ju fan värre än vinter i mitt land, katastrof! Måste börja ta tag i musiken lite mer om jag ska bli klar med att släppa ut mixtape senare!! Men 3 låtar är iaf fixade, fattas nått kring 7 haha, men ah de är ju alltid en början iaf! Blir att sooftinatiioon nu sååå peace!


En gammal bild från tiden då jag tränade boxning, min boxningstränare till höger, saknar fan boxning alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0