En kväll med Raad, Sara, Maria och Mashe, GAALNA!

Äntligen har min blogg kommit igång, här kommer all min musik hamna och roliga bilder och händelser.
Här är några bilder från kvällen, skratta på, förstår er.



Här är även nya låten jag gjorde idag snabbt under min tvätt tid!

Låten:

http://www.speedyshare.com/files/20728817/Daniiboy_-_Mina_br_der.mp3

Text:
de e för mina bröder får norr å till söder/
som hamnat fel i världen och bär på sina böder/
viljan den glöder men hjälpen den finns inte/
jag minns inte, sist ni räckte ut handen/
för jag vill inte komma till den dagen/
då jag förlorar brodern och lägger en ros på graven/
jag bad men, det räckte aldrig till/
jag bad men jag förlorar ännu en till/
jag försöker vara tuff, men gråter än idag/
för allt jag vill är att ni ska må så bra/
men jag kommer aldrig va, den samma killen/
som jag va, en gång i tiden/
för utan dig här, är ingenting samma sak/
klarar ingenting utan dig i samma lag/
och mina andetag, blir färre för varje dag/
så jag ber till gud och hoppas att ni mår bra/


Peace out//Daniiboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0