Ny låt lyssna!!!!

[audio] Abbe Ft Daniiboy - Till min kära.mp3 [LYSSNA]

Ny låt med Abbe, LYSSNA, den är bra! KOMMENTERA!

Låten!:
http://www.speedyshare.com/files/21512487/Abbe_Ft_Daniiboy_-_Till_min_k_ra.MP3

Text: Abbe och Daniiboy
Mixning: Daniiboy
Beat: Atlantic


Vers1:[Abbe]
Du är min älskling du är min ros,
Din kärlek är stark den ger mig överdos,
Jag är beroende av dig du är mina droger,
Ser dina ögon varje kväll innan jag sover,
Du är det bästa du lyser upp min dag,
fanns du inte här så är jag väldigt svag,
Jag lever mina tag för du finns i min närhet,
Hoppas att det varar för all evighet,
Med dig skulle jag mitt liv kunna dela,
Med dig skulle jag föralltid kunna leva,
Du betyder hela världen och lite mer,
Och du måste veta att mina ord är fler,
Jag kan inte beskriva min kärlek älskling,
Du är värd hela värden du är värd allting,
älskar dig så mycket det är väl klart,
baby sing unbreak my heart,

Vers2:[Daniiboy]
den går ut till min kära, som fick mig förstå
vad äkta kärlek är under dessa 2 år
du fick mig å glömma,fick mig å tömma
all min smärta som jag fick gömma
under dessa år när jag levde för mig själv
när gnistan hade vält och jag skrek på hjälp
och var instängd, i mitt lilla rum
me brustet hjärta som fick mig andas tungt
men du fick mig lugn och hamna på andra spår
och jag saknar dig baby fast vi sågs igår
ja tänker på då, jag tänker på oss
när jag var bunden, men du fick mig loss
vill tacka dig för allt du har gjort
du öppna mitt hjärta som paradisets port
älskar dig stort, mer än något annat
är så lycklig att jag hos dig ha hamnat


Vers3:[Abbe]

Men baby varför gick allting snett,
kan du glömma allt vi haft så lätt,
Ena dagen säger du jag älskar dig så mycket,
skit i alla andra bry dig inte om vårtryckte,
Sen lämnar du mig i tårar och hinder,
sitter ensam ler men innerst inne jag brinner,
baby ingen vet precis hur jag känner,
Allt fel var ifrån mig det kanske stämmer,
Jag ser dina ögon innan jag ska släcka,
tänker på dig hela natten så hur fan ska jag decka,
Jag forsätter mina grova steg,
lever lejon i djungeln med en massa deg,
Du tog mig ren men lämnade mig förstörd,
Polis, social, hela jag är redan körd,
Jag lägger ner mitt hjärta på silverfat,
så baby sjung igen unbreak my heart,


Peace out!/ Daniiboy and crew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0