Hääääääj folket

har varit lite dålig här, har varit så upptagen dom här dagarna, uppträtt igår som sagt, sen blev det att softa lite med abbe, raad och sara och mashe ett tag, sen dra till joe i typ 1 timme, sen blev det att chilla hos mig, rille och joe kom, och dom spelade in en låt, börjat använda cubase, sjuuukt stor skillnad på kvaliten och tiden, tar så mkt fortare att göra en låt där plus att den blir tusen gånger bättre, i looooove it, tack Diego ;) haha, kommer komma mycke bra musik härifrån nu asså! gaaaalet, ja som sagt, mixtapet är på gång, men abbe den jäveln har ju åkt tillbaka till gävle nu ända tills kulturnatta då vi ska uppträda, så kommer inte hinna spela in många låtar nu, men man kan ju skriva klart dom så :) iaf, kommer nog bli bra tror jag fyfffääään! iaf, nu ska jag se vad jag hittar för gott i frysen som sedan ska bli min lunch innan jag ska iväg och träna och även vara tränare, och IMORN börjar min praktik, klo halv 8 varje jävla dag, är inte minsta taggad att jobba ihjäl mig gratis i 8 veckor, värre än fängelse ju,... iaf, hörs senare maby, peace!

Tuung låt fyyffäään men oooold!


PEace out!/ Daniiboy

Kommentarer
Postat av: Ken

Har du suttit i fängelse eller? När du sitter måste du gå upp klockan 7 varje dag, så det du säger att din praktik är värre än fängelse är ganska dumt.

2010-04-17 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0