shoo bröder och systrar

Idag har jag varit och tränat, och sedan hem och sooftat, den är ganska säkert att vi ska uppträda på KULTURNATTA 22 maj, så see you there! nu blir det mycket studio tid för mig framöver med my coach diego, tung snubbe som är duktig, :) Beställt studio hörlurar nu, så man slipper få ljud från hörlurarna in i mikrofonen då man spelar in, och ska även börja använda svåraste programet CUBASE haha, blir intressant, kul också, att lära sig uppgradera sig från sin nivå, mixtapet är på gång, 2 låtar klart redan, så det blir väl 5 till, sen någon bonus låt, så det är bara att kämpa vidare, blir kul att se hur mkt man förbättrats mellan mixtapets slut, känns som man verkligen börjar komma igång nu, inte rappat länge och bröjade ta det seriöst nu, så det är fortfarande nytt för mig, och det kommer gå bra tror jag, är på god väg frammåt för sån kort tid, så vi ser vart man dras! men nu ska jag göra något annat folket, PEACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0