NY LÅT!

Skrev en låt inatt och spela in den direkt, en låt mot illuminati! lyssna!!!

Ladda ner låten genom att klicka på länken!!
http://www.speedyshare.com/files/22182000/T.R.O_-_Illuminati.mp3

Mixning: Daniiboy

Text!:
Vers1:
med handen på hjärtat lättar jag på trycket
för alla gånger jag ha fått kniven i ryggen
av mina bröder, en av mitt blod
du släppte mitt hjärta som de vore skrot
pengarna styr nu människornas steg
och manipulation börjar bli en lek
de här är verklighet, nu tar dom över
om vi inte börjar o samla våra bröder
o slå tbx för att göra allt rätt
för hela världen har tappas sin respekt
överallt på tv, även i musiken
det finns även tecken ute på streetsen
öppna era ögon dax o börja inse
nästan hela världen har nu gått vilse
dom äger dig nu bit efter bit
så att du en dag kommer att komma dit
regeringen i världen, känner bara törsten
efter all makt så dom ger falska löften
svider i börsen, att paya skatten
när de sedan bara utnyttjas för makten
de här e tacken, blir klippta av saxen
och sedan tagen av aina i trakten
känner oss maktlös, i våra kläder
finns inte en sak som dom inte äger
illuminati vill ha dig och din själ
kämpa emot, annars så hamnar du där
du blir bunden och styrd utav satan
han lurar över allt yo, även på gatan
nya världsorningen är målet för USA
manipulera oss så dom kan ta över snart
därför jag skriver sanningen åt er
så att ni förstår, och vi blir ba fler


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0