Abbe

Haft skola, sov hos maria igår och nu har jag varit med abbe, han har spelat in hans låt där jag gästa reffen, SJUNGER hahah, fösta gången, men det gick ganska bra! :)

LYSSNA!:
http://www.speedyshare.com/files/21482591/Abbe_Ft_Daniiboy_-_Blickar_tillbaks_del_2.mp3

Text!
vers 1
När jag blickade tillbaka ännu en gång,
Då levde jag drömmen med min song,
Vaknade ifrån det jag drömmde shit,
Hustlare, pundare, folk som bär på sprit,
Men tack till alla hoods on the street,
buckar upp dig så du inte hamnar i skit,
Men sånna kallar jag verkligen för bröder,
De buckar upp dig ifrån blodflödet,
Vi har sett för mycket begravningar,
Våra grabbar har flygit med egna vingar,
Allt kan hända tider kommer och går,
Få se vems tur det är nu i år,
Abbe upp ifrån där du låg ,
mina två änglar påkörda av ett tåg
Men jag saknar 2 hjältar mustafa , Ali,
måste bara säga till er vila i frid,


Reff:(Daniiboy)

jag blickar tillbaka än en gång (än en gång)
skriva vad jag känner, genom min sång
burit på tårar å blod, (tårar å blod)
hur jag har haft det är nått du aldrig förstod

Text 2
Jag minns en tid där problemen var små,
baktal, hat, det fanns inte då ,
Men nu är det kört världen har vänt,
Folk är konstiga jag pratar inte allmänt,
Men de flesta har redan fuckats ur ,
Lever en dröm tur och retur,
Men jag hoppas verkligen på det bästa ,
Att de vaknar upp ifrån de mesta,
Men det kanske är redan försent ,
beroende är beroende i detta spel,
Men jag håller tummen vill ingen illa,
Hjälp dina syskon vem som helst kan trilla,
Denna mörka vägen är så farlig,
Många har hamnat fel allvarligt,
Så som robin tog en spruta och dog,
Ingen kan hjälpa dig i en mörkan skog,


Reff: (Daniiboy)
jag blickar tillbaka än en gång (än en gång)
skriva vad jag känner, genom min sång
burit på tårar å blod, (tårar å blod)
hur jag har haft det är nått du aldrig förstod


vers 3
Ta rak väg du vill inte leva i missär,
Skulle jag kunnat hjälpa dig skulle jag vara där,
Som en bror och aldrig kunnat gå,
Stanna kvar tills ditt liv säger hej då,
Många bröder fick besöka underjord,
drunknat ,bränd, spruta eller mord,
Jag sitter i mörkret och börjar gråta,
Tänker på bröderna tiderna va hårda,
De sitter darrar och är rädda,
Gud är med oss allt ska förändras,
Jag svär, mina bröder som klättrar,
grabbarna i himlen de njuter och väntar,
ett tår råkade rammla från mitt öga,
För alla mina syskon jag sörjer de döda,
Nu står jag här, fick besked för nån dag sen
amir från göteborg är nu begraven


Reff:(Daniiboy)
jag blickar tillbaka än en gång (än en gång)
skriva vad jag känner, genom min sång
burit på tårar å blod, (tårar å blod)
hur jag har haft det är nått du aldrig förstod


Peace out!/ Daniiboy and crew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0