DÅLIGT DÅLIGT!

Har varit riktigt dålig update här, men nu ska det nog börja rulla på igen, har varit sjuk och sedan haft nackspärr så har inte varit så taggad på att skriva så mkt, men det har blivit mycket sovande för mig, och även stress under dessa dagar, men nu ska nog allt börja rulla på som vanligt, har kört igång ganska hårt med musiken nu, och boxningen ska jag komma igång med IMORN, finally!!! iaf, spela in en låt idag för vårt kommande mixtape, och jag säger bara VÄNTA BARA, tuuuuunga grejer asså, djupa texter, och galna beats! inte nån lek, inte nån lek, kommer vara tunga grejer, real shiiit only, kommer handla om verkligheten, så kommer vara riktigt djupa texter, och säkert några härligt sommar låtar som man kan softa till, it will be good! Iaf, nu softar jag bara sönder hemma, har skrivit en text ikväll till en ny låt, kommer bli najs, har blivit galen, måste skriva låtar hela tiden, och jag tar inte heller riktigt tid att skriva, men dom blir inte dåliga heller så de najs! Kreativ tror jag det heter ;) hehe. iaf, ska fortsätta softa sönder nu, blir nog att se Boondock saints 2 eller något sånt, så vi hörs senare,

lägger upp en låt, chaaaaaaoo!



Peace out!/ Daniiboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0