shulliiilooo!

Har varit ganska upptagen under dagarna nu, haft skola och träning och möten osv, iaf, igår var det träning, sedan åkte jag och brände näsan ihopp att det ska sluta blöda lika lätt, vilket vi får se! sedan blev det styrelse möte i umeå legend club, vilket var ett bra möte, fick upp mycket bra information och allt går frammåt, hoppas på att allt löser sig bara med den nya lokalen! idag blev det bara en chilldag, hade en lektion sen drog jag förbi min bruuur Raad och softade, blev att dra till Budo & Fitness sedan, där Raad var så gullig och köpte mig ett par nya boxningsskor, tandskydd och även shorts och linnen, gaalet. kommer dock aldrig låta honom betala allt så! men iaf, känns riktigt skönt med nya boxningsskor iaf! sedan efter det blev det att dra hemmåt, laga en god middag och sedan börja tvätta tills nu haha! har softar med maria hela kvällen, blir att fortsätta med det nu, så vi hööörs jaaao!
Säger bara Umeå Legend klubb i mitt hjärta fyfäään! :)

Ser också fram emot att åka ner till Gävle den 9:e för att köra boxning i klubb falken! :D


MUUUUUUUUUUUUUSIK!

Peace out!/ Daniiboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0