NY LÅT T.R.O - Du vet vem du är

Låt:
http://www.speedyshare.com/files/23096975/T.R.O_-_Du_vet_vem_du_r.mp3

Text:

vers1://

ja tar de från början då vi engång sågs
hjärtat va tomt men fylldes av ett kärlekståg
jag var stark men du fick mig o skaka
me dig vid min sida kunde ja allting klara
vi träffades mer o allting rulla på
du blev till min flickvänn under några år
men vi bröts upp o tiderna blev hårda
stunden i livet, fick mig o gråta
försökte allt för o kunna skratta
men gick inte alls för de var nått som fattas
mitt hjärta, va de ja hade ja tappat
jagar dig än men ha börjat fatta
att de aldrig nånsin kommer bli oss två
så de här är ett tack för våra fina år
[att de aldrig nånsin kommer bli oss två
så de här är ett tack för våra fina år]

reff//
gråtandes står jag högst upp i toppen
sträcker ut handen för att finna hoppet
för oss två att klara alla år
du var mitt plåster som läkte alla sår


vers2://
än så tänker ja på dig ofta
bilden av dig sittandes på min soffa
ja tänker... va ska ja ta mig till
ja bedde om en chans, bara en till!
men jag hade sårat dig alldeles för mkt
så du sket i mig och vad fan ja tyckte
men jag förstår dig till en del
så förstå, att de inte ba mitt fel
ja försökte me allt, till 100%
men du tog mig bara som ett skämt
du spotta på mig o dagarna gick
tog inte länge innan du sa till mig stick!
hjärtat dog o krafterna tog slut
du var den som fick mig att andas ut
allt har sitt slut, men slutar aldrig hoppas
fast du fick hela mitt hjärta krossad


Reff//

.

Tack Diego för mastering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0