NY LÅT!

låten!:
http://www.speedyshare.com/files/21455949/Daniiboy_-_T_nker_p_.mp3

TExt!:
reff//x2
sitter och skriver å tänker mig bort
tänker på livet varför de e kort
tänker på sommaren tänker på solen
tänker på dagen i varma poolen
tänker på allt, som vi har gjort
tänker på allt, som var stort
för oss, som fick oss gå loss
till 100% å de fanns inge stop

vers1:
på allt gott, som fick oss på topp
för goda råd som gav oss nya hopp
i vårat liv så vi tog oss fram
och chans att visa vad vi kan
mitt hjärta brann, när du kom fram
pussa mig och höll i min hand
över 2 år de e beviset att vi kan
bara vi kämpar å håller om varann
för kärleken är det starkaste som finns
första kärleken är nåt man alltid minns
o ja finns, nu och föralltid
för dig min kära, för du är min framtid
så lova mig, att aldrig ge upp
saknar dig, tappar min luft
kommer inte upp, du fick mig att falla
för dagar utan dig e dagar som e kalla


Reff//x2
sitter och skriver å tänker mig bort
tänker på livet varför de e kort
tänker på sommaren tänker på solen
tänker på dagen i varma poolen
tänker på allt, som vi har gjort
tänker på allt, som var stort
för oss, som fick oss gå loss
till 100% å de fanns inge stop

vers2:
De här är till er, som har det svårt
hamnat fel och fått det så hårt
och blivit nertrycka hela tiden
bara för att ni är beroende av skiten
som får er lugn huvet blir tungt
så ni lutar tillbaka en stund
och försvinner från alla problem
blir bara fler så ni tar bara mer
och hamnar fel p.g.a lagen
ni blir tagen, fängslad och slagen
utpekad av denna staten
för att ni ha brytit mot lagen
ge igen, samla en trupp
krossa regeringen, ge aldrig upp
för tsm klarar ni det här
för det dom gör är fel jag svär

Reff//x2
sitter och skriver å tänker mig bort
tänker på livet varför de e kort
tänker på sommaren tänker på solen
tänker på dagen i varma poolen
tänker på allt, som vi har gjort
tänker på allt, som var stort
för oss, som fick oss gå loss
till 100% å de fanns inge stop

vers3:
lyssna grabbar den här är till er
som har det svårt å inte kan le
inte kan se tänker på er
hoppas att det blir bättre för en del
så ni kan leva, som alla andra
samhället är dom vi ska klandra
inte varandra, sluta att hata
gå frammåt och inte tillbaka
lyssna grabbar vi ger aldrig upp
håll ihop, dax att vara tuff
dax att göra upp för det du tror
ta fram batong och sedan pistol
hur vi än gör vi bara kör
och vi kommer kämpa tills vi dör
för vi kommer aldrig att ge upp
för vi är starkare än en hel jävla trupp

reff//x2
sitter och skriver å tänker mig bort
tänker på livet varför de e kort
tänker på sommaren tänker på solen
tänker på dagen i varma poolen
tänker på allt, som vi har gjort
tänker på allt, som var stort
för oss, som fick oss gå loss
till 100% å de fanns inge stop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0